Vlam in de pan, keukenbrand

Vlam in de pan, keukenbrand

Voor de vijfde keer in een maand tijd werd het korps Soesterberg woensdagavond gealarmeerd voor een brand in ene gezondheidsinstelling aan de Amersfoortsestraat. De brandweer rukte aanvankelijk uit op een automatische alarmering, even later gevolgd door melding van een daadwerkelijke brand. Bij een bewoner was tijdens het koken de vlam in de pan geslagen. De bedrijfshulpverlening slaagde erin het vuur snel te doven, waarna de brandweer de klus afmaakte. Daarvoor moest een deel van de afzuigkap gesloopt worden. De schade bleef beperkt tot het keukeninterieur.

© Copyright Jan van Steendelaar ~ Eempers